20 Ocak 2019 Pazar

İki Savaş

Sevgili karıma bazen hafif eziyetli bir şeyi yapabilir misin diye sorarlar.

Onun da klasik bir cevabı vardır.

Ben iki savaş geçirdim, bunu mu yapamayacağım...

Gerçekten de bizim neslimiz biraz şanslıdır, öyle on iki Eylül öncesini, güneydoğuyu falan yaşadık ama gerçek bir savaş görmedik.

Jelena daha yirmili yaşlarının başında, anasız, babasız, öğretmenlik yaptığı Priştina üniversitesine giderken tankların arasından, tepesinde kurşunlar uçuşurken yürümüş, Niş'te her gece dan, dun bomba yağarken, tepesinde Tomahawk'lar uçuşurken, ülkede bırakın bebek mamasını, şeker bile bulunmazken gençliğini yaşamış.

Benim karım pabuç bırakmaz yani öyle her şeye.

Netekim, diş doktoru hesapta kırk beş dakika sürecek ameliyata başlayıp, diş etlerinin içinde iki tane kist bulunca alalım mı bunları ama biraz zor olabilir sana diye sormuş.

Bırak zorluğu, anestezi kalmadı dese boşver devam et diyecek Kalamiti Ceyn 👩

Demiş de...

Ameliyat üç saat sürmüş.

Eve bir geldi ki, zannedersiniz sokak kavgasından çıkmış, o haliyle iki valiz, bir sırt çantası, bir de 🐝Mezzy🐝 ile karşıladım onu.

Birgün başıma bir iş gelirse gözüm arkada kalmaz, 🐝Mezzy🐝 emin ellerde. Umarım bir gün onun başına bir iş gelmez. Onun yarısı kadar mukavemetim olur mu, emin değilim ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sadece bir "Hayır" sözcüğü

1959 yılında El Comandante, yani yoldaş Fidel, Küba’da ABD’nin kankası diktatör Fulgencio Batista’ta karşı gerçekleştirdiği devrim sonrasınd...