6 Temmuz 2012 Cuma

Tunus 2

Cerbe'de, otuz sekiz derecelik bir günün ardından otelin terasında, rüzgar küfür küfür eserken yazıyorum sıze bu satırları. Eşim Jelena kendini bir Michael Crichton kitabına kaptırıp hayattan kopunca ben de ihmal edilmiş koca piskozuna girdim ve yazmaya başladım, yoksa Cerbe gecelerinin getirdiği bir şairane ilham falan yok.

Tatilimiz çok güzel geçmekte netekim. Tek sorunumuz biraz hızlı geçmesi. Deniz de havuz da çay, suda yada dışarda olmanın pek farkı yok. Sabahları havuzda, öğlen ve sonrası senizde dalgalarla oynuyoruz. Animasyoniar altı-gıdıkladı şeklinde. Müzik ise zaman tüneli çoğunlukla. Şu anda mesela Elvis çalıyor, "She is not you".

Lokal bira, lokal şarap, lokal konyak sadece bir kere denemek amaçlı içilebilir. İkinci kez denemek için bayağı bir mide gerekiyor. Ancak burada otelin adıyla aynı Zephir adlı bir kokteyl keşfettim. Nasıl tatlı ben diyeyim siz inanın yani. Kahvaltı dahil her daim içmekteyim.

Zephir Kokteyl
Yazının başında belirttiğim üzere hava çok sıcak. Kara Cebre'den beş derece, çöl de karadan beş derece daha sıcak. Yarın da çöl ziyaretinin ilk günü. Bir Toyota jeep ile önce güney-batı'ya, Cezayir sınırına yakın bir noktaya gidecek sonra da Sahara'nın damarına 40 kilometre gireceğiz. Havanın sıcaklığına dönersek, öyle şapka falan bile ağır geldiğinden buradan komik bir bandana aldım, resmini Facebook'a iliştirdim gülesiniz diye.

Kalın sağlıcakka, devamı gelecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sadece bir "Hayır" sözcüğü

1959 yılında El Comandante, yani yoldaş Fidel, Küba’da ABD’nin kankası diktatör Fulgencio Batista’ta karşı gerçekleştirdiği devrim sonrasınd...