20 Nisan 2020 Pazartesi

One Of Those Nights

Stoklarında iki tür şarap saklamaktayım arkadaşlar. İlki hemen yada kısa vadede tüketilecek şişeler, ikincisi ise uzun süre saklamak için aldığım şaraplar. Normalde elden geldiğince ikinci guruba dokunmayıp, ilk guruptan tüketirim ateş suyunu. Ancak arada bir ikinci guruptan bir şişe açıp, şarabın yıllanması nasıl gidiyor diye de bakarım, çünkü bazen şarabın gelişmesi çok hızlı olur ve mesela on beş sene sonra açtığınızda Uludağ Kebapçısında içtiğiniz şıraya döner.

İşte bugün on sekiz kadar şişe aldığım, 2015 yılından böyle bir şişeyi açtım. Sonuç ise şimdi bile mükemmel, ama en az bir on sene daha bekleme potansiyeli var bu güzelim şarabın. Ben açtığım şişenin tadını çıkarırken, geriye kalan şişeler hemen rafların altında kış uykusu bölümünde yerlerini aldı. Ölmez, yaşarsak bir beş sene sonra gelin ziyarete. Bu şarabın tadını unutamayacaksınızdır.

Herneyse, şarap güzel olunca yanına da güzel bir müzik koyalım dedim. Müzik güzel ama sözleri biraz acıtabilir sevgili arkadaşlar. İnsan olan hemen herkes benzeri bir gece yada benzeri bir gönül hikayesi yaşamıştır. Yani siz aşık olup, aklınızı kaybetmiş, birilerinin peşine takılmış, ancak peşine takıldığınız herif/karı da sizi sallayıp, bir köşeye atmıştır.

Maço herif ve dişli karılara sorduğunuzda, ne, bana mı, tövbe billah olmadı falan derler ama en çok onların başına gelir bu sallanma hikayeleri. Bunu size maçoların maçosu ben, şahsım söylüyorum ki, benim başıma birden fazla gelmiştir bu fenomen. Paspas gibi çiğnenip, bir kenara atılmışlığım vardır. Daha da kötüsü bir erkek olarak bir kadının kötü emellerine alet olmak var ki, burada daha çok boka batmadan duralım isterseniz.. 🥴

Ne diyelim, yapan utansın di mi? 😛

Unutmayalım, böyle deneyimler bizi biz yapar, hayatımızın yönünü değiştirir, bazen bizi silkeleyip, kendimize getirir, pişirir, daha da kötüsüne hazırlar Benim öyle çok yaldızlı, çok parlak, çok rahat bir hayatım yok sevgili arkadaşlar, ama hayatımdan çok fazlasıyla memnunum. Beni bazıları çok çok acılı da olsa şu anda bulunduğum noktaya yönlendiren her olaya, bazıları beş kuruş etmeyecek de olsa hayatıma giren her kişiye bu yüzden sonsuz şükran duyuyorum.

Aney! Yazı aldı başını, gitti, derin felsefeye daldık. Hadi müziğe dönelim.

Şarkımız 1976 yılından, UFO gurubundan. Bu arkadaşlar İngilizdir - gitarcıları hariç. Gitarcı Michael Schenker Almandır, hattızatında Scorpions'ın gitaristi Rudy Schenker'ın kardeşidir. Çok kimse tanımasa da, süper kaliteli bir rock gurubudur.

Şarkımızın ismi ise One Of Those Nights - O Bildiğin Gecelerden Biri.

Şöyle gider sözleri:

     Hayat bir orospudur (nankördür), sonra da ölürsün [zaten]
     Haydi sevgilim, boşver, bırak gitsin

Bu şarkı çalarken gözlerimi kapadığımda, beni dünyanın yarısına götürür, getirir sevgili arkadaşlar.

Geceniz güzel olsun ❤️







1 yorum:

Sadece bir "Hayır" sözcüğü

1959 yılında El Comandante, yani yoldaş Fidel, Küba’da ABD’nin kankası diktatör Fulgencio Batista’ta karşı gerçekleştirdiği devrim sonrasınd...