26 Haziran 2020 Cuma

Wrangler

Bunu hatırlayan kalmış mıdır bilmiyorum. Çocukluğu "Amarikan Pazarından" kot kaçırsınlar diye bekleyen benim neslim Wrangler markasını bilir her halde. Eğer hafızam beni yanıltmıyorsa Lee ve Levi's giymişliğim olsa da, hiç Wrangler'ın olmamıştı.

Bu günlerde, en azından buralarda jean olarak eski günlerden sadece Levi's biraz giyiliyor, trend elbette Guess falan yönünde. Ben hala Levi's da direnmekteyken bir outlet'ta bu Lee-Wrangler mağazasını gördüm. Niye olmasın lan deyip, girdim, sağa sola bakınmaya başladım.


Tezgahtar kadın yanıma gelip, benim hacmimi de dikkate alarak, her modelin sizin için bedeni bulunmayabilir, ben yardımcı olayım dedi. Yok ablacım, sadece bakıyorum dedim. Sonra mağazadan çıkıp, Jelena'yı buldum, hangisini alayım, bir fikir versin diye. O çok takılır bu fashion işlerine. Bu yüzden Guess'den çıkıp, Wrangler mağazasına girince bana bir an üzülerek baktı. Elbette bana bir şey söylemedi sevgili karım, tabi ki bakalım beraber dedi.

Az önceki tezgahtar kadını bulduk. Bak annemi getirdim, o bana pantolon bakacak dedim.

İkisi bana bu modeli buldular.

Ben de elli sene sonra, biraz geç de olsa, bir Wrangler "sahıbı" oldum böylelikle😛😇


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sadece bir "Hayır" sözcüğü

1959 yılında El Comandante, yani yoldaş Fidel, Küba’da ABD’nin kankası diktatör Fulgencio Batista’ta karşı gerçekleştirdiği devrim sonrasınd...