14 Nisan 2023 Cuma

Mon Français Is None Of Your Business

Kahveyi biz 'eskilerin' dediği gibi biraz 'alengirli' içerim. Saf İtalyan kahvesi çok sert gelir, onu sıcak suyla seyreltip, - kulağa Americano gibi gelse de, Americano'nun aksine biraz sütle rengini açarım.

Bugün otelin karşısındaki bir pastaneden kahve alıyoruz, ben de kıza kahveyi nasıl istediğimi anlatıyorum, bizim maymun atladı, kahveci kıza "Onun Fransızcası kötü, kusura bakma, ben anlatayım" diye bir güzel benim kahveyi tarif etti.

Ben kaka gibi ortada kaldım, hem personel, hem de müşteriler kıkırdamaya başladı.

Sevgili kızım lafına "Son français…" diye başlmıştı, ben de "Mon français is none of your business" diye çıkıştım.

İnsnlar kıkırdamayı bırakıp, artık gülmeye başladılar.

Kahveyi aldık, ama rezilliğimin bini bir para…

Canım kızım büyüyor sevgili arkadaşlar.

Alışacağız artık 😛😀😍❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sadece bir "Hayır" sözcüğü

1959 yılında El Comandante, yani yoldaş Fidel, Küba’da ABD’nin kankası diktatör Fulgencio Batista’ta karşı gerçekleştirdiği devrim sonrasınd...