10 Nisan 2018 Salı

Balllistikkkk!

Doğan Medya satıldığından beri CNN Türk'ü takip etmiyorum. Kala kala bir Sözcü kaldığı için arada bir onu açıp okuyorum, o kadar. Yoksa vatanla ilişkimi kestim, TBBT ya da 2.5 Men rerunları yapıyorum çalışırken.

Bu akşam şarap akşamı, şeytan dürttü, açtım Sözcü'yü.

İlk haber: "Rusya Suriyeyi BALİSTİK füzelerle vurdu!"

"Balistik" kelimesi öyle hoşuna gitmiş ki, haberde seksen kere tekrarlanıyor. "Balistik Füze" aşağı, "Balistik Füze" yukarı.

Ee, insanın ağzını dolduruyor "Balistik" sözcüğü.

BALLLLİİİSTİKKKKK!

Kodumu oturtur valla!

Normal füzeyle vurmuş olsa, o kadar önemli olmazdı.

Ama baba BALLİSTİKKK füzeyle vurmuş ki....

Sorsan nedir balistik diye, bilirse adam değilim.

Halbuki "Balistik" füze ucuzcu işidir. Karşılığı olan Cruise, yani Seyir füzeleri pahalıdır.

Saddam'ın ilk körfez savaşında attığı Scud'ların hepsi balistik füzeydi. Günümüzde çok namlulu roketlerin, hatta 6.35'lik kız tabancalarının mermileri bile balistiktir.

Çok numara yok yani bu balistik füze meselesinde...

Ancak Sözcü'de, bu haberin hemen altındaki haber bana son darbeyi vurdu, bu paylaşımı yapmak zorunda kaldım.

Bu ikinci habere göre Amarika intikam için Donald Cook isimli "Destroyer" 'ini bölgeye göndermiş.

Ancak her halde yolda üzlerine bir şey düşmüş ki, desteoyer'in üstü dümdüz olmuş!

Haberi yazan eşek resmen desteoyer yerine bir uçak gemisi resmi koymuş! 😛

Beşiktaş maçı haberine Fenerli futbolcu resmi koymak gibi birşey bu.

İşte böyle.

Deveye sormuşlar, o da nerem doğru demiş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sadece bir "Hayır" sözcüğü

1959 yılında El Comandante, yani yoldaş Fidel, Küba’da ABD’nin kankası diktatör Fulgencio Batista’ta karşı gerçekleştirdiği devrim sonrasınd...